Troszczmy się o swoje zdrowie i dobry nastrój w sezonie zimowym!

Nieuchronnie zbliżający się czas dwóch chłodniejszych pór roku powinien przestawić trochę nasz sposób myślenia i działania w kierunku większej troski o zdrowie i urodę. Co można dla siebie zrobić jesienią i zimą?

W pierwszej kolejności pomyślmy o tym, iż na niekorzystny wpływ minusowej temperatury na dworze i suchego powietrza z zamkniętych pomieszczeniach dobrze zadziała wysokiej jakości emulsja do twarzy. Szukajmy w sklepach produktu, który ma cechy natłuszczające i zatrzymujące wodę w skórze, na przykład krem natłuszczająco-nawilżający, preparat ochronny lub preparat dla narciarzy, zabezpieczający skórę przed porywistym wiatrem i mrozem, wzbogacony w filtr UV. W sezonie zimowym stosunkowo często zapadamy na przeziębienie albo zapalenie zatok – sprawdź, jak poprawić sobie nastrój zakupami dla innych .
relaks
Autor: Sarah Joy
Źródło: http://www.flickr.com
By obniżyć szanse na zachorowanie nie sięgając po produkty medyczne, warto pomyśleć o produktach spożywczych wspomagających odporność, jak pyłek pszczeli, cebula, a z przypraw kurkuma. Jeśli często zdarzają nam się infekcje zatok, nie rezygnujmy z czapki albo opaski zakrywającej czoło.

Nasz interesujący artykuł (https://www.campowo.pl/gory/camp-taneczny) ?podoba Ci się To fantastycznie, gdyż na kolejnej witrynie przygotowaliśmy dla Ciebie sporo tego typu wiadomości.

Nauszniki – choć są modne – to niestety niezbyt dobry pomysł, ponieważ chronią tylko uszy, a kaptur niedokładnie zasłania czoło. Sprawdzą się także profilaktycznie wykonywane inhalacje lub aromaterapia eterycznymi olejkami takimi jak: miętowy, tymiankowy. Nie tylko wspaniale pachną i roztoczą we wnętrzu przyjemny aromat, lecz też wpłyną antyseptycznie.

Aromaterapia wpłynie na nasze ogólne samopoczucie. Jeśli możemy, starajmy się często wietrzyć pomieszczenia, nawet w okresie niskich temperatur.

Jeżeli pragniesz odkryć inny tego typu punkt widzenia na rozpatrywaną w tym materiale kwestię, to przeczytaj więcej w omówieniu, które powiększy Twoją wiedzę.

Niedługie, ale intensywne przewietrzenie, odświeży powietrze w pomieszczeniach i pozwoli pozbyć się ewentualnych zarazków – czytaj . Postarajmy się także, aby zachować optymalną temperaturę w pomieszczeniach i unikać dużej dysproporcji między zewnętrzem i pomieszczeniami – tzn. nie nagrzewać pokoi do 25 stopni gdy na dworze jest sporo poniżej 0. I ostatnia istotna sprawa – nie należy rezygnować z ruchu czy to w pomieszczeniach, czy na świeżym powietrzu. Taniec, joga czy spacery lub rower pozwolą się zahartować i dobrze zadziałają na nasz układ odpornościowy.

Chociaż wiele osób choruje na jesienną depresję, dużą dawką ruchu oraz pysznym, zdrowym jedzeniem, możemy poprawić sobie samopoczucie i wytrzymać do wiosny.